Obchodné podmienky
I. Základné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len: „obchodné podmienky“) sú vydané podla §1751 a nasl. zákona č. 89/2012 sb., občiansky zákonník (ďalej len: „občiansky zákonník“)
Údaje o predávajúcom:
to CLIMB s.r.o.
IČ: 08531994
DIČ: 08531994
Ptácká 104/148, Mladá Boleslav IV, 293 01 Mladá Boleslav
Zapísaná u Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 320506
Kontaktné údaje:
Email: info@2climb.sk
Telefón: +420 602 333 554
(ďalej len predávajúci)
- Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiesteného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.2climb.cz (ďalej len: „internetový obchod“).
- Ustanovenie obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Je možné zjednať si podmienky odchýlne od týchto podmienok, najmä pri veľkoobchodnom predaji. Odchýlne dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
- Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v českom jazyku.
- Uzatváraná zmluva sa riadi právnym poriadkom Českej republiky.
II. Informácia o tovaru a cenách
- Informácie o tovaru, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane DPH, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar nemôže byť zo svojej podstaty vrátený obvyklou poštovnou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje zjednanie kúpnej zmluvy za individuálne zjednaných podmienok, najmä pri veľkoobchodnom predaji.
- Všetka prezentácia tovaru umiestená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.
- V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedenom v internetovom obchode platí len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Českej republiky. Pre ceny spojené so zasielaním mimo ČR kontaktujte predávajúceho.
- Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak, alebo ak nie je výslovne stanovené.
III. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
- Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použitiu komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
- Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
- prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode,
- vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
- Pri zadávaniu objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia
- Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.
- Po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednávaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzatvorenie zmluvy. Prílohou potvrdenia o obdržaní objednávky sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho.
- V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, vyrozumie o tom kupujúceho buď písomne na jeho elektronickú adresu, alebo telefonicky.
- Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, kým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatiu objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónne číslo alebo na email predávajúceho uvedený v týchto obchodných podmienkach.
- V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedeniu ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podla týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o tejto chybe bez zbytočného odkladu a prípadne zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu alebo telefonicky zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzatvorená potvrdením o prijatiu kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho alebo telefonicky.
IV. Zákaznícky účet
- Na základe registrácie kupujúceho uskutočnenej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci uskutočňovať objednávanie tovaru. Kupujúci môže taktiež objednávať tovar aj bez registrácie.
- Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaniu tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci povinný pri akejkoľvek ich zmene aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaniu tovaru sú predávajúcim považované za správne.
- Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť, ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
- Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
- Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
- Kupujúci berie na svedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, poprípade nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.
V. Platobné podmienky a dodanie tovaru
- Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledujúcimi spôsobmi
- bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho č. 2101699278/2010, vedený u FIO banky, a.s..
- bezhotovostne platobnou kartou
- bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány na webu
- dobierkou v hotovosti pri odovzdaniu tovaru,
- v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere vo výdajni zásielok (zaisťované treťou osobou, riadi sa jej podmienkami)
- Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru vo zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumejú sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.
- V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatiu tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.
- V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických služieb.
- V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet predávajúceho. Záväzok predávajúceho odoslať produkt vzniká prípisom čiastky na jeho účet, ak nebolo individuálne dohodnuté inak.
- Podmienkou pre odoslanie tovaru predávajúcim pri bezhotovostnej platbe je pripísanie čiastky na účet predávajúceho, ak nebolo individuálne dohodnuté inak.
- Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom do 48 hodín.
- Tovar je kupujúcemu dodaný:
- na adresu určenú kupujúcim v objednávke
- prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil.
- Voľba spôsobu dodanie tovaru sa vykonáva behom objednávania tovaru.
- Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobu odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdeniu objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe špeciálnej požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadne dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
- Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, ako bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
- Pri prevzatiu tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade konštatovania porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
- Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho spolu s potvrdením o odovzdaniu zásielky prepravcovi.
- Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodná skazu, poškodenie alebo stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neučinil.
- Dodanie tovaru kupujúcemu môže byť realizované treťou stranou podľa ponuky predávajúceho a voľby kupujúceho. Informácie o termíne dodanie alebo stavu prepravy v tom prípade poskytne kupujúcim zvolený prepravca podľa svojich obchodných podmienok.
VI. Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci, ktorý uzatvoril kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od zmluvy odstúpiť.
- Lehota pre odstúpenie od zmluvy činí 14 dní
- odo dňa prevzatia tovaru,
- odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,
- odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná dodávka tovaru.
- Kupujúci nemôže mimo iné odstúpiť od kúpnej zmluvy:
- Poskytovania služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzatvorením zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy,
- o dodávke tovaru ale služby, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu neodvislo na vôli predávajúceho, a ku ktorému môže dôjsť behom lehoty pre odstúpenie od zmluvy,
- o dodávke alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané až po uplynutiu tridsiatich dní, a ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu neodvislo na vôli predávajúceho,
- o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa prania kupujúceho alebo pre jeho osobu,
- dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaniu nenávratne zmiesený s iným tovarom,
- dodávke tovaru v uzatvorenom obale, ktorý kupujúci vyňal z obalu z hygienických dôvodov nie je možné ho vrátiť,
- dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak porušil ich pôvodný obal,
- dodávke novín, periodík alebo časopisov,
- dodávke digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s predchádzajúcim výslovným súhlasom kupujúceho pre uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzatvorením zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy,
- v ďalších prípadoch uvedených v §1837 občianskeho zákonníka.
- Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci zaslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy.
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie odstúpenia od kúpnej zmluvy.
- Kupujúci, ktorý odstúpil od kúpnej zmluvy, je povinný predávajúcemu vrátiť tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci nesie náklady spojené s návratom tovaru predávajúcemu, a to aj v prípade, kedy tovar nemôže byť pre svoju povahu vrátený obvyklou poštovnou cestou.
- Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to takým istým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom, len ak s tím kupujúci súhlasil a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
- Ak kupujúci zvolil iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie vo výške odpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
- Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
- Tovar musí kupujúci vrátiť predávajúcemu nepoškodený, neopotrebený a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovaru je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
- Predávajúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpeniu od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe kúpnej zmluvy prijal, a to takým istým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim.
VII. Práva z chybného plnenia
- Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar nemá pri prevzatiu vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kupujúci tovar prevzal:
- má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával o ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy im vykonávané,
- sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohto druhu obvykle používa,
- tovar odpovedá akosti alebo prevedením zmluvnému vzorku alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa zmluvného vzorku alebo podľa predlohy,
- je tovar v odpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
- tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
- Ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatiu. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z vady, ktoré sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Toto ustanovenie sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užitím, u použitého tovaru na vadu odpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatiu kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
- V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:
- výmenu tovaru za nový,
- opravu tovaru,
- primeranú zľavu na cene tovaru,
- odstúpiť od zmluvy.
- Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
- pokiaľ má tovar podstatnú vadu,
- pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
- pri väčšom počtu vád tovaru.
- Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v akejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátumu a spôsobu vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prevedení opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
- Predávajúci ale im poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku alebo služby potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy dôjde k prejavu vôle kupujúceho (uplatnenia práva z chybného plnenia) predávajúcemu.
- Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie.
- Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo pokiaľ kupujúci vadu sám spôsobil. Predávajúci nenesie zodpovednosť za vady spôsobené nesprávnym používaním výrobku, alebo nerešpektovaním návodu k použitiu, ktorý je zaslaný spolu s produktom.
- V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.
- Voľbu spôsobu reklamácie má kupujúci.
- Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa riadi §1914 až §1925, §2099 až §2117 a §2161 až §2174 občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 sb., ochrane spotrebiteľa
- Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace s zodpovednosťou predávajúceho za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho.
- Adresa pre uplatnenie práva z chybného plnenia je Ptácká 104/148, Mladá Boleslav IV, 293 01 Mladá Boleslav, po predchádzajúcej dohode (telefonicky alebo emailom) o čase, v ktorom bude predávajúci prítomný na danej adrese.
VIII. Doručovanie
- Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu navzájom doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
- Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.
IX. Mimosúdne riešenie sporov
- K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformou pre riešenie sporov on-line nachádzajúcich sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešeniu sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
- Európske spotrebiteľské centrum pre Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešeniu spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešeniu spotrebiteľských sporov on-line).
- Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Česká obchodná inšpekcia vykonáva v obmedzenom rozsahu mimo iné aj dozor nad dodržovaním zákona č. 634/1992 sb., o ochrane spotrebiteľa.
X. Charakter produktu
- V prípade výrobkov z dreva je nutné prihliadnuť k vlastnostiam takého materiálu. Dodaný produkt sa tak môže svojím vzhľadom mierne líšiť od fotografií, ktoré sú len ilustratívne. Ďalej môže dochádzať k malým zmenám veľkosti produktu, najmä vplyvom zosychania. To by však nemalo mať vplyv na funkčnosť produktu.
- Vzhľadom k ručnej výrobe častí produktu a jeho ručnú komplementáciu môže dochádzať k drobným odchýlkam v dĺžke lana, pozícii uzlov apod. To však nemá vplyv na funkčnosť produktu.
- Každú kus ponúkaný predávajúcim je originál.
XI. Záverečné ustanovenia
- Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Českej republiky. Pokiaľ vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, potom strany zjednávajú, že sa vzťah riadi právnym poriadkom Českej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z obecne záväzných právnych predpisov.
- Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnym kódexom chovania v zmysle ustanovenia §1826 odst. 1 písm. e) občianskeho zákonníka.
- Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafík a ochranných známok, loga, a ďalšieho obsahu prvkov, náležia predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časti bez súhlasu predávajúceho.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho užitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaniu internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať alebo neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
- Kupujúci na seba týmto preberá nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle §1756 odst. 2 občianskeho zákonníka.
- Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.
- Znenie obchodných podmienok može predávajúci meniť alebo doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosti dňom 27.2.2022